Så fungerar det

Vi är Fortnox byråpartner och använder fortnox för arbeta i tillsammans med våra kunder. 

Vi tror på digitalisering då vi hellre använder tiden till att hjälpa er med allt annat i ert företagande än att stansa bokföring. Med Fortnox alla funktioner får företaget ett perfekt adminstrativt flöde. 

1. Fakturering

Du som kund gör din kundfaktura direkt i fortnox eller nått försystem som du önskar jobba i som går att integrera till fortnox. När du gjort din faktura skickar du underlaget till Fortnox fakturaservice som både skickar ut fakturan och ser till att din kund betalar. 

Vi jobbar och har erfarenhet av försystemen Bygglet, Timezynk och Hippocrates. Kanske ersätter textnamnet med deras loggor.

Leverantörerna skickar sina fakturor direkt till fortnox via edi eller e-post. När de kommit in går det ut en notis till dig och du kan lätt gå in i fortnox app och titta på fakturan, godkänna/attestera fakturan. Fakturan är nu klar för betalning. 

2.

Via integrering av företagskontot till Fortnox så ser vi till att alla dina leverantörsfakturor blir betalda i tid. Du som kund godkänner filen på banken innan betalningen går iväg. 

Via Fortnox Kvitto och resa fotar du alla kvitton/övriga underlag och skickar in till bokföringen. 

dator.png
bank.png
SEB.jpg
Nordea_Masterbrand_500px_RGB.png

3.

Via fortnox tid kan personalen lätt registrera sina arbetade timmar och allt underlag finns i systemet när det är dags att göra dina anställdas lön.

När lönen är klar får varje anställd sitt lönebesked i fortnox app. 

Vi hjälper er igång genom att ställa in programmet rätt och kontakta er bank och leverantörer så allt kopplas rätt och skickas in rätt i systemet. 

4.

När varje månad är slut får du en enkel och översiktlig rapport av oss  tillsammans med en kort analys som förklarar för dig hur det går och hur företaget mår.